Θεσσαλονίκη: Νοσηλευτής καταγγέλθηκε για βία σε ανήλικο στη διάρκεια εξέτασης - Συνελήφθη
Διάδρομος νοσοκομείου (Φωτο αρχείου)
UnsplashΣτα χέρια της αστυνομίας βρίσκεται νοσηλευτής παιδοψυχιατρικής κλινικής νοσοκομείου Θεσσαλονίκης μετά την καταγγελία που έγινε σε βάρος του για άσκηση βίας σε ανήλικο.
Πρόκειται για 47χρονο νοσηλευτή ο οποίος συνελήφθη χθες στη Θεσσαλονίκη καθώς κατηγορείται ότι χτύπησε έναν ανήλικο κατά τη διάρκεια εξέτασης.
Σύμφωνα με το thestival την καταγγελία στις Αρχές έκανε η μητέρα του 16χρονου, η οποία ανέφερε πως εντόπισε μελανιές στον λαιμό του γιου της μετά την εξέταση.
Η μητέρα του 16χρονου ανέφερε ο 47χρονος νοσηλευτής άσκησε βία στον ανήλικο κατά της διάρκεια εξέτασης σε παιδοψυχιατρική κλινική νοσοκομείου της πόλης.
O 47χρονος συνελήφθη από την Ελληνική Αστυνομία.
ΧΡΗΜΑ
Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ