Έκαψαν την σημαία των ΗΠΑ έξω από το αμερικάνικο προξενείο στη Θεσσαλονίκη
Φωτιά στη σημαία των ΗΠΑ έβαλαν διαδηλωτές μπροστά από το αμερικανικό προξενείο στη Θεσσαλονίκη ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την άφιξη του Μπαράκ Ομπάμα στην Αθήνα.
Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία από το voria.gr, οι διαδηλωτές εκτός από το κάψιμο της αμερικανικής σημαίας έγραψαν με σπρέι στους τοίχους συνθήματα κατά του Αμερικανικού Προέδρου.

Υπενθυμίζεται ότι η περιοχή των Εξαρχείων στο κέντρο της Αθήνας έχει μετατραπεί σε πεδίο μάχης καθώς σημειώνονται επεισόδια μεταξύ κουκουλοφόρων και δυνάμεων της αστυνομίας
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στον Περιφερειακό μετά τις εργασίες για το Flyover
21:57
ΚΟΣΜΟΣ
Ποδοσφαιριστές της Βενεζουέλας μεταξύ των νεκρών από τους σεισμούς
21:45
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ράλλυ Ακρόπολις: Ατύχημα για τουρκικό πλήρωμα στην ειδική διαδρομή του Μαινάλου
21:34
ΕΛΛΑΔΑ
Θυελλώδη μελτέμια σε Αιγαίο, Αττική και ηπειρωτικά - Οι περιοχές με τους πιο ισχυρούς ανέμους
21:23
ΕΛΛΑΔΑ