Νέα απεργία στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ την Πέμπτη
Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ θα μείνει η Αθήνα την Πέμπτη (7/12) από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09:00 και από τις 21:00 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας, καθώς οι εργαζόμενοι του ΟΣΥ εξήγγειλαν στάση εργασίας.
Επικρίνοντας τους χειρισμούς της διοίκησης των Οδικών Συγκοινωνιών, οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι: «δεν θα επιτρέψουν κανέναν μηχανισμό διάλυσης της εταιρείας να λειτουργήσει, τόσο εις βάρος των επιβατών, όσο και των εργαζομένων».
Η χώρα θα παραλύσει και την Πέμπτη, εξαιτίας της 24ωρης απεργίας που έχει προκηρύξει η ΓΣΕΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Οι επόμενες κινήσεις, οι νέες επενδύσεις και οι επερχόμενοι «εξόδοι» για το VentureFriends
07:33
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Ψάχνουν στα συντρίμμια για επιζώντες - 235 νεκροί και πάνω από 40.000 αγνοούμενοι
07:22
ΕΛΛΑΔΑ
«Η λειψυδρία δεν αφορά μόνο το καλοκαίρι»: Τι λένε ειδικοί και τι ζητούν δήμαρχοι των νησιών
07:20
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
ΕΛΛΑΔΑ