Νέα απεργία στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ την Πέμπτη
Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ θα μείνει η Αθήνα την Πέμπτη (7/12) από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09:00 και από τις 21:00 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας, καθώς οι εργαζόμενοι του ΟΣΥ εξήγγειλαν στάση εργασίας.
Επικρίνοντας τους χειρισμούς της διοίκησης των Οδικών Συγκοινωνιών, οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι: «δεν θα επιτρέψουν κανέναν μηχανισμό διάλυσης της εταιρείας να λειτουργήσει, τόσο εις βάρος των επιβατών, όσο και των εργαζομένων».
Η χώρα θα παραλύσει και την Πέμπτη, εξαιτίας της 24ωρης απεργίας που έχει προκηρύξει η ΓΣΕΕ.
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν - Πόσα προϊόντα περιλαμβάνει η εφαρμογή
06:00
ΧΡΗΜΑ
Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ