Νέα απεργία στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ την Πέμπτη
Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ θα μείνει η Αθήνα την Πέμπτη (7/12) από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09:00 και από τις 21:00 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας, καθώς οι εργαζόμενοι του ΟΣΥ εξήγγειλαν στάση εργασίας.
Επικρίνοντας τους χειρισμούς της διοίκησης των Οδικών Συγκοινωνιών, οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι: «δεν θα επιτρέψουν κανέναν μηχανισμό διάλυσης της εταιρείας να λειτουργήσει, τόσο εις βάρος των επιβατών, όσο και των εργαζομένων».
Η χώρα θα παραλύσει και την Πέμπτη, εξαιτίας της 24ωρης απεργίας που έχει προκηρύξει η ΓΣΕΕ.
ΕΛΛΑΔΑ
Το πιο επικίνδυνο είδος δεν είναι ο λαγοκέφαλος, είναι ο ανεγκέφαλος
07:45
ΚΟΣΜΟΣ
Μήνυμα ΗΠΑ σε Ιράν για Στενά του Ορμούζ: «Όχι σε οριστική συμφωνία με οποιοδήποτε τίμημα»
07:43
ΚΟΣΜΟΣ
Συνεχίζονται οι συνομιλίες Ισραήλ - Λιβάνου για την εκεχειρία
07:35
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Οι επόμενες κινήσεις, οι νέες επενδύσεις και οι επερχόμενοι «εξόδοι» για το VentureFriends
07:33
ΚΟΣΜΟΣ