ΟΑΣΘ: Πληρώθηκαν οι εργαζόμενοι - κανονικά τα δρομολόγια
Δεν θα χρειαστεί να σηκώσουν «χειρόφρενο» οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, καθώς πιστώθηκαν τα χρήματα για τον μήνα Οκτώβριο στον λογαριασμό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης:
Ήδη τα χρήματα του Οκτωβρίου έχουν μπει. Μέχρι το μεσημέρι οι μισθοί θα βρίσκονται στους λογαριασμούς των 2.300 εργαζόμενων.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το ποσό των 9,7 εκατ. ευρώ επρόκειτο να καταβληθεί 14 με 15 Δεκεμβρίου 2016, ωστόσο λόγω προβλήματος στο σύστημα του Υπουργείου Οικονομικών υπήρξε αυτή η καθυστέρηση.
Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ από την πλευρά τους δηλώνουν ικανοποιημένοι.
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στα Γρεβενά - Επιχειρεί και ένα ελικόπτερο
13:44
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: 15 ετών το θύμα της φονικής συμπλοκής- Η «κυριαρχία» της πλατείας και οι ομάδες
13:41
ΕΛΛΑΔΑ
Έπεσε πυροσβεστικό ελικόπτερο στο Μέτσοβο - Τρεις τραυματίες
13:40
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στην Καλλιθέα: «Το οπαδικό κίνητρο εξετάζεται, αλλά δεν προκύπτει» λέει η Δημογλίδου
13:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ