ΟΑΣΘ: Πληρώθηκαν οι εργαζόμενοι - κανονικά τα δρομολόγια
Δεν θα χρειαστεί να σηκώσουν «χειρόφρενο» οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, καθώς πιστώθηκαν τα χρήματα για τον μήνα Οκτώβριο στον λογαριασμό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης:
Ήδη τα χρήματα του Οκτωβρίου έχουν μπει. Μέχρι το μεσημέρι οι μισθοί θα βρίσκονται στους λογαριασμούς των 2.300 εργαζόμενων.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το ποσό των 9,7 εκατ. ευρώ επρόκειτο να καταβληθεί 14 με 15 Δεκεμβρίου 2016, ωστόσο λόγω προβλήματος στο σύστημα του Υπουργείου Οικονομικών υπήρξε αυτή η καθυστέρηση.
Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ από την πλευρά τους δηλώνουν ικανοποιημένοι.
CULTURE
Ντρου Μπάριμορ: Το τρυφερό μήνυμα για τη φιλία της με την Κάμερον Ντίαζ
14:27
ΚΟΣΜΟΣ
Τουλάχιστον πέντε άνθρωποι έχασαν την ζωή τους λόγω του καύσωνα στην Ιταλία
14:20
ΕΛΛΑΔΑ
Βίντεο – ντοκουμέντο: Η στιγμή της πτώσης του πυροσβεστικού ελικοπτέρου στο Μέτσοβο
14:19
ΔΙΕΘΝΗ
Bank of America: Τρεις αυξήσεις επιτοκίων από τη Fed έως το τέλος του 2026 - Οι νέες προβλέψεις
14:10
ΕΛΛΑΔΑ