Απεργία από την ΠΟΕ-ΟΤΑ και συγκέντρωση διαμαρτυρίας
Πανελλαδική στάση εργασίας των εργαζομένων στην τοπική αυτοδιοίκηση πραγματοποιεί η ΠΟΕ-ΟΤΑ, την Τετάρτη, από τις 7.00 το πρωί έως τις 12.00 το μεσημέρι, με αίτημα την ικανοποίηση θεσμικών και οικονομικών ζητημάτων των συμβασιούχων στην καθαριότητα των δήμων.
Παράλληλα, οργανώνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 10.00 το πρωί έξω από το υπουργείο Εσωτερικών και ακολούθως πορεία στο υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
Ειδικότερα, η Ομοσπονδία ζητεί να καταβληθούν δεδουλευμένα και να μην απολυθούν όσοι εμπίπτουν στην πρόσφατη απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου που θέτει το 24μηνο ως ανώτατο χρόνο υπηρεσίας των συμβασιούχων.
Σε ανακοίνωσή της, η ΠΟΕ-ΟΤΑ αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι το τελευταίο διάστημα δήμοι αφήνουν απλήρωτους τους συμβασιούχους-«παρατασιούχους», ενώ ήδη χιλιάδες εργαζόμενοι καταφεύγουν στα δικηγορικά γραφεία προκειμένου να διασφαλίσουν την πληρωμή και τη μη απόλυσή τους.
Ιταλία: Ένας 58χρονος νεκρός από τον καύσωνα - Σε ύψιστη επιφυλακή δεκαέξι πόλεις
13:56
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
Κατασβέστηκε η φωτιά σε ξερά χόρτα στον Ασπρόπυργο
13:36