Ναύπακτος: Επιτέθηκαν σε υπαλλήλους της ΔΕΔΔΗΕ
Επίθεση από τέσσερα άτομα δέχτηκαν δύο υπάλληλοι της ΔΕΔΔΗΕ στη Ναύπακτο. Το περιστατικό συνέβη το μεσημέρι της Δευτέρας, όταν οι δύο υπάλληλοι πήγαν στην περιοχή Μαμουλάδα, προκειμένου να ελέγξουν υπόθεση ρευματοκλοπής.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της αστυνομίας, την ώρα που οι υπάλληλοι εκτελούσαν τις εργασίες τους, τέσσερις άντρες ηλικίας από 26 έως 37 ετών, τους επιτέθηκαν από κοινού. Ως αποτέλεσμα, ο ένας από τους δύο υπαλλήλους τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της Πάτρας.
Η αστυνομία συνέλαβε τον ένα εκ των τριών δραστών, ενώ αναζητούνται οι υπόλοιποι. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για πρόκληση σωματικών βλαβών.
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ