Κρήτη: 4 παιδιά στο νοσοκομείο μετά από δηλητηρίαση από… σόμπα
Συναγερμός σήμανε νωρίς το πρωί στην Κρήτη, όταν μία οικογένεια δηλητηριάστηκε από αναθυμιάσεις από σόμπα.
Το περιστατικό συνέβη περίπου στις 5.30 το πρωί, σε χωριό της Ιεράπετρας, όταν μία εξαμελής οικογένεια, έχοντας ξεχάσει την σόμπα υγραερίου ανοιχτή, υπέστη δηλητηρίαση από τις αναθυμιάσεις.
Σύμφωνα με το cretapost.gr, πρόκειται για τους δύο γονείς αλλά και τα τέσσερα παιδιά – μαθητές δημοτικού – της οικογενείας.
Αμέσως στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε τα τέσσερα μικρά παιδιά και τα μετέφερε στο νοσοκομείο της Ιεράπετρας.
Οι δύο γονείς πήγαν στο νοσοκομείο με το αυτοκίνητό τους. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις η υγεία και των έξι ατόμων δεν κινδυνεύει.
ΕΛΛΑΔΑ
Αυτοκίνητο παρέσυρε 12χρονη στην Κόρινθο - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
16:09
ΕΛΛΑΔΑ
Ορκίστηκαν στη Λαμία οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στο Στρατό
16:03
ΕΛΛΑΔΑ
Παρελθόν ο β' Γύρος στις δημοτικές-περιφερειακές εκλογές - Υπερψηφίστηκε ο νέος κώδικας Τ.Α.
15:59
ΕΛΛΑΔΑ
Μοτοσικλέτα πήρε φωτιά μετά από σύγκρουση με αυτοκίνητο στο Ηράκλειο – Με εγκαύματα 55χρονος
15:55
ΕΛΛΑΔΑ