Κρήτη: 4 παιδιά στο νοσοκομείο μετά από δηλητηρίαση από… σόμπα
Συναγερμός σήμανε νωρίς το πρωί στην Κρήτη, όταν μία οικογένεια δηλητηριάστηκε από αναθυμιάσεις από σόμπα.
Το περιστατικό συνέβη περίπου στις 5.30 το πρωί, σε χωριό της Ιεράπετρας, όταν μία εξαμελής οικογένεια, έχοντας ξεχάσει την σόμπα υγραερίου ανοιχτή, υπέστη δηλητηρίαση από τις αναθυμιάσεις.
Σύμφωνα με το cretapost.gr, πρόκειται για τους δύο γονείς αλλά και τα τέσσερα παιδιά – μαθητές δημοτικού – της οικογενείας.
Αμέσως στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε τα τέσσερα μικρά παιδιά και τα μετέφερε στο νοσοκομείο της Ιεράπετρας.
Οι δύο γονείς πήγαν στο νοσοκομείο με το αυτοκίνητό τους. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις η υγεία και των έξι ατόμων δεν κινδυνεύει.
ΕΛΛΑΔΑ
Κηφισός: Φωτιά σε διάζωμα στο ύψος της Φιλαδέλφειας - Στο «κόκκινο» η κίνηση
17:50
ΕΛΛΑΔΑ
Εντός της ημέρας η ανέλκυση του πυροσβεστικού ελικοπτέρου
17:40
ΚΟΣΜΟΣ
Ένοχος για κακoδιαχείριση διαβαθμισμένων εγγράφων δήλωσε ο πρώην σύμβουλος του Τραμπ, Tζον Μπόλτον
17:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κικίλιας από Σύρο: Πάνω από όλα η ασφάλεια στα λιμάνια και η εξυπηρέτηση πολιτών με σεβασμό
17:32
ΚΟΣΜΟΣ