Ποιοί σταθμοί του Mετρό θα είναι κλειστοί το σαββατοκύριακο
Συνεχίζεται η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού της Αθήνας λόγω των εργασιών εγκατάστασης των υποδομών για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στους σταθμούς το μετρό.
Συγκεκριμένα αυτό το σαββατοκύριακο (21 και 22 Ιανουαρίου), θα είναι κλειστοί οι σταθμοί: «Αττική», «Ακρόπολη», «Μέγαρο Μουσικής» και «Εθνική Άμυνα». Οι συρμοί θα διέρχονται από τους παραπάνω σταθμούς χωρίς να κάνουν στάση.
Ο σταθμός «Αττική» της γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) θα λειτουργήσει κανονικά, ενώ οι μετεπιβιβάσεις μεταξύ των γραμμών 1 και 2 θα γίνονται στο σταθμό «Ομόνοια».
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ