17 χρόνια παίρνουμε το Μετρό… (pics)
Σαν σήμερα, πριν από 17 χρόνια ήταν η πρώτη μέρα του Μετρό και οι επιβάτες μετακινήθηκαν δωρεάν χωρίς εισιτήριο για να γνωρίσουν οι Αθηναίοι το νέο μέσο που θα άλλαζε τις μετακινήσεις τους.
Δείτε σπάνιες φωτογραφίες από την κατασκευή, τα εγκαίνια και τις πρώτες μέρες λειτουργίας του Mετρό της Αθήνας:









ΚΟΣΜΟΣ
Περίπου 68.000 νοικοκυριά στη Γαλλία έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω του καύσωνα
10:15
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Αυτά είναι τα θέματα στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
10:08
ΚΟΣΜΟΣ
Σε κάθε γκολ της Νορβηγίας στο Μουντιάλ καταγράφονται μικροσεισμοί στην πόλη Μπέργκεν
10:05
ΚΟΣΜΟΣ
Τηλεφωνική επικοινωνία Αραγτσί με στέλεχος της Χαμάς για τις συνομιλίες ΗΠΑ - Ιράν
09:55
ΚΟΣΜΟΣ