Στο αυτόφωρο ο 30χρονος που έστελνε απειλητικά μηνύματα στον Παύλο Πολάκη
Στον εισαγγελέα οδηγήθηκε ο 30χρονος που συνελήφθη από την Ασφάλεια Αττικής, κατηγορούμενος ότι τους τελευταίους μήνες εξύβριζε και απειλούσε, μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας, Παύλο Πολάκη και την σύζυγο του.
Την σύλληψη του 30χρονου γνωστοποίησε μέσω ανάρτησης του στο facebook, ο ίδιος ο κ. Πολάκης, στην οποία ο αναπληρωτής υπουργός ευχαριστεί την Αστυνομία, ενώ παράλληλα αφήνει αιχμές για το γεγονός ότι η σύλληψη έγινε μετά τις τελευταίες κρίσεις στην ΕΛ.ΑΣ.
Ο κ. Πολάκης, αναφέρει επίσης το όνομα του άνδρα που συνελήφθη και το ψευδώνυμό του στο facebook.
Ο 30χρονος συνελήφθη στην περιοχή της Αττικής, του ασκήθηκε δίωξη από τον εισαγγελέα για εξύβριση και απειλή και στις 30/1 θα οδηγηθεί στο αυτόφωρο.
Κατασβέστηκε η φωτιά σε ξερά χόρτα στον Ασπρόπυργο
13:36
Πιερρακάκης για «κόκκινα δάνεια»: Πάνω από 100.000 δανειολήπτες θα δουν ραγδαία μείωση στις δόσεις
13:30
Ισπανία: Ο Σάντσεθ αρνήθηκε κατηγορίες περί «γενικευμένης διαφθοράς» γύρω από την κυβέρνηση
13:26
Ένας μεγάλος αστεροειδής θα περάσει το Σάββατο κοντά στη Γη
13:20