Οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ βγήκαν με τα...τρακτέρ στους δρόμους (vid)
Οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία εμφάνισαν ως ασθενοφόρο ένα αγροτικό μηχάνημα πάνω στο οποίο τοποθέτησαν ένα ανθρώπινο ομοίωμα με άσπρη μπλούζα και το έβαλαν στη κορυφή της πορείας που έκαναν στους δρόμους της Λάρισας.
Με αυτό τον τρόπο θέλησαν να καταγγείλουν την κατάρρευση, όπως λένε του Ε.Σ.Υ.
Στο πλευρό τους και οι αγρότες της περιοχής, οι οποίοι συμμετείχαν με τα τρακτέρ τους στην πορεία.
«Το καραβάνι της Υγείας» όπως αποκαλούν τις μαζικές κινητοποιήσεις τους, οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία, ξεκίνησε από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Λάρισας και κατέληξε στη κεντρική πλατεία της πόλης.
Το υπουργείο Υγείας υποστηρίζει ότι η ΠΟΕΔΗΝ παίζει επικοινωνιακά παιχνίδια που στόχο έχουν τη δημιουργία κλίματος γενικευμένης κοινωνικής ανασφάλειας.
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57