Ένταση στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης με τους πυροσβέστες
Μικροπεισόδια εκτυλίσσονται αυτή την ώρα στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Συγκεκριμένα πυροσβέστες που πραγματοποιούν από το πρωί διαμαρτυρία, έσπασαν την πόρτα με πυροσβεστήρες. Ορισμένοι κατάφεραν να μπουν μέσα στο κτήριο, ενώ οι υπόλοιποι που βρίσκονται έξω από το υπουργείο, ξεκαθαρίζουν ότι δεν πρόκεται να αποχωρήσουν αν δεν δικαιωθούν.
Ρεπορτάζ: Λευτέρης Σουχάιμπ




Σύμφωνα με πληροφορίες, το σκηνικό της έντασης ξεκίνησε όταν πυροσβέστες είδαν μια διμοιρία των ΜΑΤ να φρουρεί την είσοδο του υπουργείου. Τους ζήτησαν να τους επιτραπεί η είσοδος στο υπουργείο και μετά την άρνησή τους δημιουργήθηκε ένταση.
Αυτή την ώρα οι πυροσβέστες παραμένουν στο ισόγειο του κτηρίου και ζητούν ραντεβού με την Όλγα Γεροβασίλη.
ΚΟΣΜΟΣ
«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22
ΧΡΗΜΑ
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
15:21
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό του Λαού με τον Willem Dafoe
15:14
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: «Είχε προσπαθήσει να με πνίξει» - Τι υποστήριξε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο
15:13
ΚΟΣΜΟΣ