Ένταση στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης με τους πυροσβέστες
Μικροπεισόδια εκτυλίσσονται αυτή την ώρα στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Συγκεκριμένα πυροσβέστες που πραγματοποιούν από το πρωί διαμαρτυρία, έσπασαν την πόρτα με πυροσβεστήρες. Ορισμένοι κατάφεραν να μπουν μέσα στο κτήριο, ενώ οι υπόλοιποι που βρίσκονται έξω από το υπουργείο, ξεκαθαρίζουν ότι δεν πρόκεται να αποχωρήσουν αν δεν δικαιωθούν.
Ρεπορτάζ: Λευτέρης Σουχάιμπ




Σύμφωνα με πληροφορίες, το σκηνικό της έντασης ξεκίνησε όταν πυροσβέστες είδαν μια διμοιρία των ΜΑΤ να φρουρεί την είσοδο του υπουργείου. Τους ζήτησαν να τους επιτραπεί η είσοδος στο υπουργείο και μετά την άρνησή τους δημιουργήθηκε ένταση.
Αυτή την ώρα οι πυροσβέστες παραμένουν στο ισόγειο του κτηρίου και ζητούν ραντεβού με την Όλγα Γεροβασίλη.
CULTURE
«The American Experiment»: Η νέα σειρά του Netflix εξετάζει τις ρίζες και το μέλλον των ΗΠΑ
17:53
ΕΛΛΑΔΑ
Βίντεο από την επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Τα απίθανα σημεία που εντοπίστηκαν ναρκωτικά
17:44
ΕΛΛΑΔΑ
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27
ΚΟΣΜΟΣ