Ένταση στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης με τους πυροσβέστες
Μικροπεισόδια εκτυλίσσονται αυτή την ώρα στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Συγκεκριμένα πυροσβέστες που πραγματοποιούν από το πρωί διαμαρτυρία, έσπασαν την πόρτα με πυροσβεστήρες. Ορισμένοι κατάφεραν να μπουν μέσα στο κτήριο, ενώ οι υπόλοιποι που βρίσκονται έξω από το υπουργείο, ξεκαθαρίζουν ότι δεν πρόκεται να αποχωρήσουν αν δεν δικαιωθούν.
Ρεπορτάζ: Λευτέρης Σουχάιμπ




Σύμφωνα με πληροφορίες, το σκηνικό της έντασης ξεκίνησε όταν πυροσβέστες είδαν μια διμοιρία των ΜΑΤ να φρουρεί την είσοδο του υπουργείου. Τους ζήτησαν να τους επιτραπεί η είσοδος στο υπουργείο και μετά την άρνησή τους δημιουργήθηκε ένταση.
Αυτή την ώρα οι πυροσβέστες παραμένουν στο ισόγειο του κτηρίου και ζητούν ραντεβού με την Όλγα Γεροβασίλη.
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ πατάει από την Κύπρο το «κουμπί» επανεκκίνησης του Συμβουλίου Ειρήνης για τη Γάζα
17:20
ΕΛΛΑΔΑ
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Στο 13ο Celebrity Beach Volleyball Game της W.I.N. Hellas η ισότητα και η ενδυνάμωση ήταν οι νικητές
17:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ