Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ λόγω στάσης εργασίας
Σε προειδοποιητική στάση εργασίας, από τις 12 μέχρι τις 3 το μεσημέρι, προχωρούν την Παρασκευή οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και τραμ) αντιδρώντας στην ρύθμιση της τροποποίησης του άρθρου 5 ν.3920/2011, για την παραχώρηση της εκμετάλλευσης των σταθμών και άλλων περιουσιακών στοιχείων της Αττικό Μετρό στον ΟΑΣΑ.
Οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς, με ανακοίνωσή τους υποστηρίζουν πως η εν λόγω ρύθμιση, «η οποία έχει περιληφθεί σε ένα εντελώς άσχετου θέματος νομοσχέδιο του υπ. Εσωτερικών» θα προκαλέσει «τεράστια και ανεπανόρθωτη ζημιά στον φορέα, στερώντας του νόμιμα έσοδα, απαξιώνοντάς τον και υπονομεύοντας τελικά τον δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα του».
Τέλος, καλούν την ηγεσία του υπ. Μεταφορών «να αποσύρει, εδώ και τώρα, την προκλητική και καταστροφική αυτή ρύθμιση» δηλώνοντας πως θα αγωνιστούν για να παραμείνει η ΣΤΑΣΥ ζωντανή και να συνεχίσει απρόσκοπτα την παροχή του κοινωνικού της έργου.
Μύκονος: Επιχείρηση του ελληνικού FBI για εξάρθρωση οργάνωσης διακίνησης ναρκωτικών - 5 συλλήψεις
15:42
Σπάνιο λυχνάρι από τη βυζαντινή Συρία αποκαλύπτει τον συμβολισμό του φωτός στον πρώιμο χριστιανισμό
15:42
Καύσωνας διαρκείας «σαρώνει» την Ευρώπη: Στο «κόκκινο» η Γαλλία - Κλειστά σχολεία στην Αγγλία
15:36
«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22