Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ λόγω στάσης εργασίας
Σε προειδοποιητική στάση εργασίας, από τις 12 μέχρι τις 3 το μεσημέρι, προχωρούν την Παρασκευή οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και τραμ) αντιδρώντας στην ρύθμιση της τροποποίησης του άρθρου 5 ν.3920/2011, για την παραχώρηση της εκμετάλλευσης των σταθμών και άλλων περιουσιακών στοιχείων της Αττικό Μετρό στον ΟΑΣΑ.
Οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς, με ανακοίνωσή τους υποστηρίζουν πως η εν λόγω ρύθμιση, «η οποία έχει περιληφθεί σε ένα εντελώς άσχετου θέματος νομοσχέδιο του υπ. Εσωτερικών» θα προκαλέσει «τεράστια και ανεπανόρθωτη ζημιά στον φορέα, στερώντας του νόμιμα έσοδα, απαξιώνοντάς τον και υπονομεύοντας τελικά τον δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα του».
Τέλος, καλούν την ηγεσία του υπ. Μεταφορών «να αποσύρει, εδώ και τώρα, την προκλητική και καταστροφική αυτή ρύθμιση» δηλώνοντας πως θα αγωνιστούν για να παραμείνει η ΣΤΑΣΥ ζωντανή και να συνεχίσει απρόσκοπτα την παροχή του κοινωνικού της έργου.
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
Κατασβέστηκε η φωτιά σε ξερά χόρτα στον Ασπρόπυργο
13:36
Πιερρακάκης για «κόκκινα δάνεια»: Πάνω από 100.000 δανειολήπτες θα δουν ραγδαία μείωση στις δόσεις
13:30