Χωρίς ΜΜΜ λόγω στάσης εργασίας
Σε προειδοποιητική στάση εργασίας, από τις 12 μέχρι τις 3 το μεσημέρι, προχωρούν την Παρασκευή οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και τραμ) αντιδρώντας στην ρύθμιση της τροποποίησης του άρθρου 5 ν.3920/2011, για την παραχώρηση της εκμετάλλευσης των σταθμών και άλλων περιουσιακών στοιχείων της Αττικό Μετρό στον ΟΑΣΑ.
Οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς, με ανακοίνωσή τους υποστηρίζουν πως η εν λόγω ρύθμιση, «η οποία έχει περιληφθεί σε ένα εντελώς άσχετου θέματος νομοσχέδιο του υπ. Εσωτερικών» θα προκαλέσει «τεράστια και ανεπανόρθωτη ζημιά στον φορέα, στερώντας του νόμιμα έσοδα, απαξιώνοντάς τον και υπονομεύοντας τελικά τον δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα του».
Τέλος, καλούν την ηγεσία του υπ. Μεταφορών «να αποσύρει, εδώ και τώρα, την προκλητική και καταστροφική αυτή ρύθμιση» δηλώνοντας πως θα αγωνιστούν για να παραμείνει η ΣΤΑΣΥ ζωντανή και να συνεχίσει απρόσκοπτα την παροχή του κοινωνικού της έργου.
«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
15:21
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό του Λαού με τον Willem Dafoe
15:14
Θεσσαλονίκη: «Είχε προσπαθήσει να με πνίξει» - Τι υποστήριξε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο
15:13