Η ΕΣΗΕΑ στηλιτεύει τη συμπεριφορά της διοίκησης του ΔΟΛ
Την «πρωτοφανή συμπεριφορά», της διοίκησης του ΔΟΛ, να αφήσει απλήρωτους εργαζομένους επειδή άσκησαν το δικαίωμα της επίσχεσης για τις αποδοχές που τους οφείλονται, στηλιτεύει η Ένωση Συντακτών σε ανακοίνωσή της.
Το διοικητικό συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, επισημαίνει προς τη διοίκηση του ΔΟΛ, ότι «δεν αποδέχεται σε καμία περίπτωση να υπάρξει διαχωρισμός μεταξύ των εργαζομένων, όταν μάλιστα οι εργαζόμενοι στο σύνολό τους δίνουν καθημερινά τη μάχη για την ενημέρωση, και με τις δικές τους δυνάμεις άνοιξαν πάλι οι εφημερίδες, το ραδιόφωνο, τα περιοδικά και οι ιστοσελίδες του ΔΟΛ».
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΕΞ: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο λαό της Βενεζουέλας - Θερμά συλλυπητήρια για τα θύματα
17:40
ΧΡΗΜΑ
Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου - Τα μέτρα στήριξης στους ψαράδες
17:31
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
ΚΟΣΜΟΣ