ΑΣΕΠ: Το 15% των θέσεων θα αφορούν Άτομα με Ειδικές Ανάγκες
Ενεργοποιείται από σήμερα Δευτέρα 6 Μαρτίου η διάταξη του νόμου με την οποία υποχρεωτικά το 15% των προσλήψεων αορίστου χρόνου στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα, μέσω ΑΣΕΠ πρέπει να αφορούν σε άτομα με αναπηρία και μέλη των οικογενειών τους
Είναι το αποτέλεσμα ενός αγώνα πολλών ετών και δικαίωσης του πάγιου αιτήματος της Ε.Σ.Α.μεΑ. και των φορέων της για την εργασιακή αποκατάσταση των ατόμων με αναπηρία, στο πλαίσιο της διασφάλισης της ισότιμης συμμετοχής στο σύστημα προσλήψεων των ατόμων με αναπηρία και των μελών των οικογενειών τους.
Στο ίδιο άρθρο επίσης ψηφίσθηκε και η αυξημένη μοριοδότηση στα άτομα με αναπηρία, γονείς/ συζύγους/ αδέρφια /τέκνα ατόμων με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις σε θέσεις ορισμένου χρόνου του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα.
Ρόδος: Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε - Κατήγγειλε δολοφονική επίθεση για να ενοχοποιήσει πρώην σύντροφό του
19:39
Ο Τραμπ απειλεί με δασμούς 100% τις ευρωπαϊκές χώρες που θα επιβάλουν Φόρο Ψηφιακών Υπηρεσιών
19:33
Σκόπελος: 19χρονη καταγγέλλει ότι βιάστηκε από συνάδελφό της
19:30
Νιγηρία: Τουλάχιστον εννέα νεκροί από κατάρρευση κτηρίου στο Λάγκος
19:22