ΑΣΕΠ: Το 15% των θέσεων θα αφορούν Άτομα με Ειδικές Ανάγκες
Ενεργοποιείται από σήμερα Δευτέρα 6 Μαρτίου η διάταξη του νόμου με την οποία υποχρεωτικά το 15% των προσλήψεων αορίστου χρόνου στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα, μέσω ΑΣΕΠ πρέπει να αφορούν σε άτομα με αναπηρία και μέλη των οικογενειών τους
Είναι το αποτέλεσμα ενός αγώνα πολλών ετών και δικαίωσης του πάγιου αιτήματος της Ε.Σ.Α.μεΑ. και των φορέων της για την εργασιακή αποκατάσταση των ατόμων με αναπηρία, στο πλαίσιο της διασφάλισης της ισότιμης συμμετοχής στο σύστημα προσλήψεων των ατόμων με αναπηρία και των μελών των οικογενειών τους.
Στο ίδιο άρθρο επίσης ψηφίσθηκε και η αυξημένη μοριοδότηση στα άτομα με αναπηρία, γονείς/ συζύγους/ αδέρφια /τέκνα ατόμων με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις σε θέσεις ορισμένου χρόνου του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα.
Βανς: Στις μέρες μας το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ «δεν θα απασχολούσε τα ΜΜΕ για πάνω από δώδεκα ώρες»
21:23
Αναστάτωση στο Βέλγιο από τα φαντασμαγορικά σχέδια του Αμερικανού πρέσβη για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
21:14
Οι ΗΠΑ επιβάλλουν κυρώσεις σε πρόσωπα και εταιρείες που εξοπλίζουν τις εμπόλεμες πλευρές στο Σουδάν
21:05
Ηλεκτρικά πατίνια: Ασφάλιση και όριο ταχύτητας σε νομοθετική παρέμβαση - Τι προβλέπεται
20:58