ΔΕΗ: Παράταση για το πρόγραμμα των 36 δόσεων
Έως και την Παρασκευή 10 Μαρτίου έχει δοθεί παράταση από την ΔΕΗ για την ένταξη των οφειλετών στο πρόγραμμα «Δεύτερη Ευκαιρία».
Με το πρόγραμμα αυτό όσοι πελάτες είχαν ρυθμίσει τις οφειλές τους με το πρόγραμμα των 36 δόσεων αλλά έχασαν τη ρύθμιση επειδή δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν στην καταβολή των δόσεων, θα έχουν τη δυνατότητα επανένταξης στο πρόγραμμα, συμπεριλαμβάνοντας και το τρέχον ποσό της οφειλής τους, υποβάλλοντας την σχετική αίτηση μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή.
Σημειώνεται πως οι αιτήσεις υποβάλλονται τηλεφωνικά στο 11770 ή σε οποιοδήποτε Κατάστημα ΔΕΗ μέχρι και τις 30 Απριλίου.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Χατζηδάκης: Κοινωνική πολιτική, οικονομία και ισχυρή Ελλάδα, οι πυλώνες της «Ατζέντας 2030»
15:38
ΔΙΕΘΝΗ
Μικροδέματα: Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 - Τι αλλάζει στις online αγορές
15:35
CULTURE
Ποινή απέλασης για stalker μέλους των BTS που χτύπησε το κουδούνι του 133 φορές
15:23
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Η στρατηγική θέση της ΔΕΠΑ Εμπορίας στη νέα γεωγραφία του φυσικού αερίου
15:20
ΕΛΛΑΔΑ