Έκλεισε ο σταθμός Μετρό στο Μοναστηράκι
Κλειστός θα είναι από τις 10.30 ο σταθμός του μετρό MONAΣTHPAKI λόγω συγκέντρωσης, κατόπιν εντολής της ΕΛΑΣ, όπως ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ.
Οι συρμοί θα διέρχονται κανονικά για όσο διάστημα παραμείνει ο σταθμός κλειστός.
Σημειώνεται ότι συλλογικότητες και επιτροπές κατοίκων έχουν καλέσει συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι στο Μοναστηράκι με αίτημα «ελεύθερη μετακίνηση για όλους/ες - ούτε μπάρες, ούτε ελεγκτές ούτε ηλεκτρονικό εισιτήριο καμιά ιδιωτικοποίηση, κανένας αποκλεισμός».
Επίσης κλειστοί θα μείνουν όλο το Σαββατοκύριακο οι σταθμοί «Ανθούπολη» και «Αιγάλεω», λόγω της εγκατάστασης μηχανημάτων για το ηλεκτρονικό εισιτήριο
CULTURE
Πέθανε ο Ντέιβιντ Κλέιτον-Τόμας: Η θρυλική φωνή των Blood, Sweat & Tears σίγησε στα 84 του χρόνια
08:41
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μποτιλιάρισμα σε Κηφισό και κέντρο - Χαμηλές ταχύτητες σε Πειραιά και Αττική Οδό
08:38
ΕΛΛΑΔΑ
Βάσεις 2026: Έρχεται άνοδος σε Ιατρικές και Πολυτεχνεία, πτώση στις Νομικές
08:36
ΚΟΣΜΟΣ
Λέκκας για Βενεζουέλα: «Ακόμη και 100.000 νεκροί - Πιθανός ισχυρός μετασεισμός την επόμενη εβδομάδα»
08:33
ΕΛΛΑΔΑ