Επιθέσεις με μολότοφ σε διμοιρίες των ΜΑΤ στα Εξάρχεια
Δύο επιθέσεις με βόμβες μολότοφ πραγματοποίησαν νεαρά άτομα, μετά τα μεσάνυχτα, εναντίον διμοιριών των ΜΑΤ, στα Εξάρχεια.
Ειδικότερα, στις 00:30, περίπου 30 άτομα έριξαν βόμβες μολότοφ εναντίον διμοιρίας των ΜΑΤ, που βρισκόταν στην οδό Τοσίτσα. Δέκα λεπτά αργότερα, περίπου 50 άτομα επιτέθηκαν με μολότοφ σε διμοιρία που βρισκόταν στην οδό Χαριλάου Τρικούπη, ενώ κάηκε ένα αυτοκίνητο που ήταν σταθμευμένο στην οδό Διδότου.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, από τις επιθέσεις δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός, ενώ έγιναν προσαγωγές τριών ατόμων, τα οποία αργότερα αφέθηκαν ελεύθερα, αφού δεν προέκυψε κάτι σε βάρος τους.
Η αστυνομία αναζητά τους δράστες.
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: «Κατανοητά και βατά» τα θέματα των Ιταλικών
11:29
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΔΕΗ: Απολιγνιτοποίηση και το ψηφιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας
11:27
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Χρέος μας να στηρίζουμε την κοινωνία - Προσοχή στις ακοστολόγητες δεσμεύσεις
11:26
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Είναι οι επανειλημμένες αποτυχίες εξωσωματικής γονιμοποίησης ανεξήγητες;
11:24
ΠΟΛΙΤΙΚΗ