Τηλεφωνήματα για βόμβα υπουργείο Μακεδονίας Θράκης
Σε συναγερμό τέθηκαν τις πρώτες πρωινές ώρες οι αρμόδιες υπηρεσίες της Θεσσαλονίκη, έπειτα από προειδοποιητικά τηλεφωνήματα για τοποθέτηση βόμβας.
Τα δύο απειλητικά τηλεφωνήματα, που έγιναν στην Πυροσβεστική μεταξύ 2.00 και 2.10 π.μ. που πληροφορούσαν για τοποθέτηση βόμβας στο Διοικητήριο (ΥΜΑΘ).
Η κινητοποίηση των αρμόδιων αρχών ήταν άμεση, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, όμως έπειτα από τον έλεγχο που ακολούθησε, προέκυψε ότι τα προειδοποιητικά τηλεφωνήματα στερούνταν αλήθειας.
Στο ΥΜΑΘ μετέβη κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών, το οποίο ερεύνησε εξονυχιστικά το χώρο, χωρίς να βρεθεί οτιδήποτε ανησυχητικό.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΑΔΜΗΕ-Καράμπελας: Η ισχυρή ανταπόκριση στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης
14:26
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ανάρτηση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ για τις νέες συμφωνίες της ATLANTIC SEE LNG TRADE
14:25
ΕΛΛΑΔΑ
Καραμπόλα στην Κορίνθου - Τριπόλεως: Εμπλέκονται τέσσερα ΙΧ και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
14:22
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Δώρα ζωής από 64χρονο σε τέσσερις ανθρώπους - Χάρισε όργανα και ιστούς
14:17
ΚΟΣΜΟΣ