Θεσσαλονίκη: Γκράφιτι στέλνει ένα σημαντικό μήνυμα (pics)
Ένα γκράφιτι, ξεχωριστό από όλα τα άλλα, κοσμεί το τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης και στέλνει ένα σημαντικό μήνυμα σε όλους μας.
Το γκράφιτι «μιλά» για την ηπατίτιδα C και στέλνει μήνυμα προς τους πάσχοντες που συνήθως στιγματίζονται. Δημιουργός του είναι ο παγκοσμίου φήμης Έλληνας Καλλιτέχνης INO, ο οποίος, σύμφωνα με το makthes.gr, ανταποκρίθηκε αφιλοκερδώς στην πρόταση που δέχτηκε από το Σύλλογο Ασθενών Ήπατος Ελλάδος «Προμηθέας».
Χρειάστηκαν δέκα ημέρες για τη δημιουργία του μοναδικού αυτού έργου, το οποίο κατακρίνει την αρνητική συμπεριφορά των ανθρώπων απέναντι σε οτιδήποτε διαφέρει από αυτούς.

Το έργο εντάσσεται στο πλαίσιο του δεύτερου μέρους της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το γενικό πληθυσμό που αφορά το στίγμα και την ηπατίτιδα C, την οποία πραγματοποιεί ο Σύλλογος Ασθενών Ήπατος Ελλάδος «Προμηθέας» και έχει τίτλο «Η έκφραση της υγείας μέσα από την Τέχνη: ηπατίτιδα C και στίγμα». Υποστηρικτές της προσπάθειας είναι ο δήμος Θεσσαλονίκης, η 4η Υγειονομική Περιφέρεια (ΥΠΕ) Μακεδονίας και Θράκης και το Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης.

«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
15:21
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό του Λαού με τον Willem Dafoe
15:14
Θεσσαλονίκη: «Είχε προσπαθήσει να με πνίξει» - Τι υποστήριξε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο
15:13