Ισθμός Κορίνθου: Κλέφτες μπήκαν για τρίτη φορά με αυτοκίνητο σε περίπτερο (pics&vid)
Κλέφτες μπήκαν για τρίτη φορά με αυτοκίνητο σε περίπτερο στον Ισθμό της Κορίνθου.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του korinthostv κλέφτες μπήκαν με αυτοκίνητο σε περίπτερο στον Ισθμό της Κορίνθου. Όπως αποκαλύπτει το τοπικό δίκτυο, αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά, ούτε η δεύτερη, αλλά η τρίτη... και μάλιστα μέσα σε 20 ημέρες.
Στο βίντεο φαίνεται ο ιδιοκτήτης του περιπτέρου την ώρα που βλέπει το ανοιγμένο περίπτερο:
Όπως λέει ο ίδιος, οι κλέφτες πήραν τα τσιγάρα και πέταξαν τα τουριστικά εμπορεύματα στην βροχή.
Όπως λέει ο ιδιοκτήτης ο φωτισμός τη νύχτα είναι επαρκής, ωστόσο, οι δράστες γνωρίζουν ότι δεν θα υπάρχουν επιπτώσεις.





ΕΛΛΑΔΑ
Συνεχίζεται η επίγεια μάχη με τις φλόγες στη δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας
20:41
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: Νέα στοιχεία για τη δολοφονία του 15χρονου - Όσα κατέθεσε ο 17χρονος καθ' ομολογία δράστης
20:33
ΚΟΣΜΟΣ
«Καθοριστικό βήμα για αποκλιμάκωση» η συμφωνία Ισραήλ - Λιβάνου λέει η φον ντερ Λάιεν
20:23
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πάνω από 10.000 βέσπες κατέκλυσαν στη Ρώμη - Εντυπωσιακές εικόνες γύρω από το Κολοσσαίο
20:13
ΕΛΛΑΔΑ