Στον Νέο Κόσμο έκαναν Ανάσταση με... μολότοφ (vid)
Με έναν διαφορετικό τρόπο επέλεξαν να γιορτάσουν την Ανάσταση στον Ιερό Ναό της Αναλήψεως στον Νέο Κόσμο.
Όπως φαίνεται και στο βίντεο, άφησαν για λίγο τα απλά βεγγαλικά και δράση ανέλαβαν οι.. βόμβες μολότοφ κάνοντας το κλίμα... εκρηκτικό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη χρονιά που στον Νέο Κόσμο, την ώρα της Ανάστασης επιστρατεύτηκαν οι μολότοφ.
Δείτε το βίντεο:
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή - 22 ερωταπαντήσεις
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών του «Φαρμακείου αυτοκινήτου»
01:00
ΧΡΗΜΑ
Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Τι είναι ο «Ωμέγα Εμποδιστής» του καύσωνα στην Ευρώπη - Από το ελληνικό γράμμα «Ω»
23:59
ΠΟΛΙΤΙΚΗ