Συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Εσωτερικών από την ΠΟΠ-ΟΤΑ (pics &vid)
Με στάση εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Εσωτερικών απαντά η πανελλήνια ομοσπονδία προσωπικού οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκηση ΠΟΠ-ΟΤΑ στις συνεχείς υποσχέσεις του υπουργείου για μονιμοποίηση.
«Σκουρλέτη πάρε σκούπα και βγες κι εσύ στο δρόμο, έτσι θα καταλάβεις γιατί ζητάμε νόμο», ήταν το σύνθημα της σημερινής κινητοποίησης των εργαζομένων στην τοπική αυτοδιοίκηση.
Η ΠΟΠ - ΟΤΑ έχει προκηρύξει στάση εργασίας από τις 10:00 έως και τη λήξη του ωραρίου ενώ για το Σαββατοκύριακο αποφασίστηκε αποχή από κάθε εργασία στην τοπική αυτοδιοίκηση όπως ακριβώς και η ΠΟΕ-ΟΤΑ.


Στις 11:30 αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας συναντήθηκε με τον υπουργό Εσωτερικών, Π. Σκουρλέτη. Ο υπουργός δεσμεύτηκε στην συνάντηση πως η κυβέρνηση και το υπουργείο ανάλογα με την απόφαση του ελεγκτικού συμβουλίου, θα πάρει πρωτοβουλία να λύσει το οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει.

Στάση εργασίας από τις 10:00 έως τη λήξη του ωραρίου και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 11:00, έξω από το υπουργείο Εσωτερικών πραγματοποιεί σήμερα Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Προσωπικού Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης ΠΟΠ-ΟΤΑ.
Επίσης, τη Δευτέρα 22 Μαΐου 2017, στην πλατεία Συντάγματος θα πραγματοποιηθεί στις 11:00 συγκέντρωση διαμαρτυρίας των εργαζομένων στους παιδικούς σταθμούς, ενώ την Τρίτη στις 9:00 θα συγκεντρωθούν οι συμβασιούχοι μπροστά από τα γραφεία της ΠΟΕ-ΟΤΑ, στην πλατεία Καραϊσκάκη.
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
Κατασβέστηκε η φωτιά σε ξερά χόρτα στον Ασπρόπυργο
13:36
Πιερρακάκης για «κόκκινα δάνεια»: Πάνω από 100.000 δανειολήπτες θα δουν ραγδαία μείωση στις δόσεις
13:30