Θεσσαλονίκη: «Παγώνει» ο Μπουτάρης την ανάθεση σε ιδιώτη για την αποκομιδή των σκουπιδιών
«Παγώνει», όπως όλα δείχνουν, η διαδικασία ανάθεσης σε ιδιώτη για την αποκομιδή των απορριμμάτων από τη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες συνεδριάζει εκτάκτως η εκτελεστική επιτροπή του δήμου Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή των εργαζόμενων ώστε να βρεθεί κοινός τόπος και συμβιβαστική λύση με τη διοίκηση του δήμου.
Ερωτηθείς αν τελικά θα αποσύρει την απόφασή του να απευθυνθεί σε ιδιώτη ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, είπε: «Δεν με νοιάζει πόσοι εργαζόμενοι και πόσα απορριμματοφόρα θα βγουν. Εμένα με νοιάζει να καθαρίσει η πόλη»
Σε κάθε περίπτωση φαίνεται ότι δήμος Θεσσαλονίκης και εργαζόμενοι έχουν βρει ένα σημείο επαφής. Οριστικό αποτέλεσμα για το τι θα συμβεί με την αποκομιδή των σκουπιδιών από τους δρόμους της πόλης αναμένεται να δοθεί μετά τη συνεδρίαση της εκτελεστικής επιτροπής.
«Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία από τον καύσωνα: Ιστορικές θερμοκρασίες και έκτακτα μέτρα
08:44
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος στο Επί Σκηνής: Οι άνθρωποι σήμερα φοβούνται να εκτεθούν συναισθηματικά
08:30
Όμιλος AKTOR: Πώς οι νέες κινήσεις οδηγούν σε τριπλασιασμό του EBITDA
08:24
Στουρνάρας: «Αναγκαία η ρύθμιση για τον Νόμο Κατσέλη» - Τι και πόσο κερδίζει ο δανειολήπτης
08:22