Κακοποίηση βρέφους στην Πάτρα: την Πέμπτη στον ανακριτή οι γονείς
Προθεσμία για να απολογηθούν το πρωί της Πέμπτης, στον ανακριτή Πατρών, πήραν ο 19χρονος πατέρας και η 27χρονη μητέρα, οι οποίοι κατηγορούνται για την κακοποίηση του επτά μηνών παιδιού τους.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, κατηγορούνται ότι προκάλεσαν μώλωπες και καψίματα στο βρέφος, το οποίο νοσηλεύεται από το περασμένο Σάββατο, στο «Καραμανδάνειο» νοσοκομείο Παίδων της Πάτρας.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι γονείς φέρονται να ισχυρίστηκαν στους αστυνομικούς που ασχολούνται με την υπόθεση, ότι δεν προκάλεσαν οι ίδιοι τα χτυπήματα στο βρέφος, αλλά το δύο χρόνων αδελφάκι του.
Όσον αφορά τα εγκαύματα, ισχυρίστηκαν ότι προκλήθηκαν από γάλα που έριξε κατά λάθος πάνω στο βρέφος, το αδελφάκι του.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Μαρκόπουλος στο CNN Greece: «New age Βαρουφακιάδα οι πολίτες δεν θα πάρουν»
07:15
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρή σεισμική δόνηση 5,4 Ρίχτερ στο Πακιστάν
07:14
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου
07:08
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Ηλιοφάνεια με μικρή άνοδο της θερμοκρασίας - Θυελλώδεις άνεμοι έως οκτώ μποφόρ στο Αιγαίο
07:00
ΕΛΛΑΔΑ