Ο πρώην ιδιοκτήτης ομολόγησε ότι έβαλε τη φωτιά στο νυχτερινό κέντρο στη Συγγρού
Ένας 68χρονος, πρώην ιδιοκτήτης νυχτερινού καταστήματος στη λεωφόρο Συγγρού, στο οποίο εκδηλώθηκε πυρκαγιά το μεσημέρι, παρουσιάστηκε στο Τμήμα Ασφαλείας του Νέου Κόσμου και ομολόγησε στους αστυνομικούς ότι ο ίδιος έβαλε τη φωτιά.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο 68χρονος, που συνελήφθη, είπε στους αστυνομικούς ότι αναγκάστηκε να βάλει τη φωτιά γιατί είχε πολλά χρέη.
Σημειώνεται ότι προανάκριση για την υπόθεση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αθηνών.

(EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ)
ΕΛΛΑΔΑ
Η πρώτη μέρα με πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς: 32 φωτιές σε ένα 24ωρο - Συναγερμός λόγω ανέμων
20:02
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Πνίγηκε σε λίμνη ένας 6χρονος ψάχνοντας για δροσιά - Καύσωνας ρεκόρ με 41,6 βαθμούς
19:52
ΕΛΛΑΔΑ
Σύλληψη 32χρονου στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για χιλιάδες λαθραία τσιγάρα
19:40
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στις Σέρρες: Κάθειρξη 10 ετών στον 16χρονο για τον θανατηφόρο ξυλοδαρμό του 17χρονου
19:35
ΧΡΗΜΑ