ΔΕΘ 2017: Ένταση κατά την διαμαρτυρία εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία (vid)
Διαμαρτυρία στους χώρους της 82ης ΔΕΘ, πραγματοποίησαν εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία.
«Υπήρξε μια ομάδα συνδικαλιστικών στελεχών που μπήκε στο χώρο της ΔΕΘ προσπαθώντας να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό» επισήμανε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο Εκτελεστικός Γραμματέας της ΠΟΕΔΗΝ, Πέτρος Κετικίδης και ανέφερε ότι οι εργαζόμενοι έχουν ζητήσει τρεις φορές ραντεβού με τον κ. Τσίπρα.
«Συμμετέχουμε στην απογευματινή κινητοποίηση των συνδικάτων στο άγαλμα του Βενιζέλου. Θα διαδηλώσουμε με κορύφωση στη νότια πύλη της έκθεσης» πρόσθεσε.
(Πηγή βίντεο Λευτέρης Σουχάιμπ)
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κραυγή αγωνίας στα ερείπια - Τουλάχιστον 950 νεκροί και πάνω από 50.000 αγνοούμενοι
08:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νέα Ζηλανδία: Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα χιλιάδες κάτοικοι από πλημμύρες και κατολισθήσεις
08:03
ΚΟΣΜΟΣ
Αν αύριο έρχονταν εξωγήινοι στη Γη, τι θα… έτρωγαν; Επιστήμονες απαντούν
08:00
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί η Βρετανία άλλαξε έξι πρωθυπουργούς σε 10 χρόνια: Ο ρόλος του Brexit και οι προκλήσεις
07:54
ΕΛΛΑΔΑ