Ένταση έξω από το υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος με τους μεταλλωρύχους
Ένταση σημειώθηκε έξω από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, όταν μεταλλωρύχοι - που βρίσκονταν από το πρωί στο πεζοδρόμιο περιμένοντας τον υπουργό Γιώργο Σταθάκη να υπογράψει τις τρεις άδειες για τα ορυχεία της Ολυμπιάδας-, έσπασαν την πόρτα του υπουργείου.
‘Όλα ξεκίνησαν όταν κάποιος συνεργάτης του Γιώργου Σταθάκη κατέβηκε από το γραφείο του υπουργού και ανήγγειλε στους μεταλλωρύχους ότι η τρίτη άδεια δεν μπορεί να υπογραφεί σήμερα.

EUROKINISSI / ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Τότε οι εργαζόμενοι έσπασαν την πόρτα του υπουργείου και μπήκαν στο κτίριο.

EUROKINISSI / ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Αυτή την ώρα 10 άτομα βρίσκονται εντός του υπουργείου, ενώ κατά τη διάρκεια των επεισοδίων έγινε περιορισμένη χρήση χημικών.
ΚΟΣΜΟΣ
Διαψεύδει ο Ρούμπιο ότι υπήρξε συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία στην Αλάσκα
18:50
ΚΟΣΜΟΣ
Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο - Στους 40 βαθμούς αναμένεται να σκαρφαλώσει ο υδράργυρος
18:42
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Αντλεί 1 δισ. ευρώ με Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και έκδοση ομολόγου
18:39
ΚΟΣΜΟΣ
Πλοίο χτυπήθηκε από βλήμα ανοικτά του Ομάν - Αγνωστη η προέλευσή του
18:33
ΣΠΟΡ