Συγκλονίζουν οι μητέρες που έχασαν τα παιδιά τους σε τροχαίο: «Όχι άλλο αίμα στην άσφαλτο» (pics)
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας με σύνθημα «Όχι άλλο αίμα στην άσφαλτο» πραγματοποίησαν έξω από το υπουργείο Δικαιοσύνης μαυροφορεμένες μητέρες που έχουν χάσει τα παιδιά τους σε τροχαίο.
Κρατώντας αγκαλιά τις φωτογραφίες των αγαπημένων τους, φορώντας μια λευκή πεταλούδα με το όνομα του νεκρού παιδιού τους στο στήθος και με τα πρόσωπα χαραγμένα από τον πόνο, ζήτησαν για ακόμη μια φορά «γρήγορη, πραγματική και αυστηρή απονομή Δικαιοσύνης».

(Πηγή φωτογραφίας ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Συγκεκριμένα με επιστολή τους προς τον υπουργό Δικαιοσύνης ζητούν: «Να τροποποιηθούν τα οικεία άρθρα του Ποινικού Κώδικα και να διπλασιαστούν οι ποινές. Καμία ποινή να μην είναι με αναστολή, μήπως αυτά αποτελέσουν, στο μέλλον, αποτρεπτικό παράγοντα. Να συσταθούν Τμήματα Δικαστηρίων, σε κάθε Περιφέρεια, που να εκδικάζουν μόνον υποθέσεις τροχαίων δυστυχημάτων (αστικά και ποινικά), με στόχο να επιταχυνθεί η απόδοση δικαιοσύνης».
Η επιστολή κοινοποιείται στον πρωθυπουργό, τους αρμόδιους υπουργούς και τις αρμόδιες υπηρεσίες.

(Πηγή φωτογραφίας ΑΠΕ-ΜΠΕ)

(EUROKINISSI/ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ)
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31
Τετ α τετ με τον Τραμπ περιμένει ο Ερντογάν κατά τη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Τουρκία
16:22
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13