ΔΕΗ: Δύο νέα μέλη στο Διοικητικό Συμβούλιο
Δύο νέα μέλη τοποθετήθηκαν στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ, μετά την κατάργηση της εκπροσώπησης της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής σε αυτό και την παραίτηση ενός ακόμη (Μη Εκτελεστικού) μέλους, του κ. Κυριάκου Μάγγου.
Στη θέση του κ. Μάγγου εξελέγη ο κ. Φραγκίσκος Τοπαλής, Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Καθηγητής της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου ενώ αντί του εκπροσώπου της ΟΚΕ εξελέγη η κα Μαρία Φούντη, Μηχανολόγος Μηχανικός, Καθηγήτρια της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ.
Έτσι, η πλήρης σύνθεση του Δ.Σ. της ΔΕΗ έχει ως εξής:
1. Παναγιωτάκης Εμμανουήλ, Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος
2. Ανδριώτης Γεώργιος, Πολιτικός Μηχανικός, Αντιπρόεδρος
3. Σταθάκης Λάζαρος, Χημικός Μηχανικός, εκτελεστικό μέλος
4. Αλεξάκης Παναγιώτης, Οικονομολόγος, Καθηγητής Καποδιστριακού Παν/μιου Αθηνών.
5. Παπαγεωργίου Χρήστος, Μεταλλειολόγος Μηχανικός
6. Βασιλάκης Δημήτριος, Μηχανολόγος Μηχανικός
7. Βατάλης 'Αρης, Τεχνικός
8. Τοπαλής Φραγκίσκος, Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Καθηγητής ΕΜΠ
9. Φούντη Μαρία, Μηχανολόγος Μηχανικός, Καθηγήτρια ΕΜΠ
10. Καραλευθέρης Παντελής, εκπρόσωπος εργαζομένων
11. Φωτόπουλος Νικόλαος, εκπρόσωπος εργαζομένων
Ο Τραμπ απειλεί με δασμούς 100% τις ευρωπαϊκές χώρες που θα επιβάλουν Φόρο Ψηφιακών Υπηρεσιών
19:33
Σκόπελος: 19χρονη καταγγέλλει ότι βιάστηκε από συνάδελφό της
19:30
Νιγηρία: Τουλάχιστον εννέα νεκροί από κατάρρευση κτηρίου στο Λάγκος
19:22
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις το διήμερο 27 και 28 Ιουνίου στο Χαλάνδρι, λόγω εργασιών
19:14