Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες: Με αποστολή 230 ατόμων «κατεβαίνει» η Βόρεια Κορέα
Όπως ανακοίνωσε το νοτιοκορεάτικο υπουργείο Ενοποίησης η Βόρεια Κορέα θα προχωρήσει στην αποστολή ομάδας περίπου 230 ανθρώπων στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, που θα διεξαχθούν τον επόμενο μήνα στην Πιονγκτσάνγκ.
Η εξέλιξη αυτή, δρομολογήθηκε μετά τις συνομιλίες που είχαν χθες αξιωματούχοι των δύο χωρών.
Η Βόρεια και η Νότια Κορέα διεξάγουν συνομιλίες από την προηγούμενη εβδομάδα, αναφορικά με την συμμετοχή της Πιονγκγιάνγκ στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Σύμφωνα με το ίδιο υπουργείο, οι δύο πλευρές αντάλλαξαν απόψεις για αρκετά ζητήματα. Μεταξύ αυτών, και το αριθμητικό μέγεθος της αθλητικής αποστολής από την Βόρεια Κορέα, αλλά και την διοργάνωση - από κοινού - πολιτιστικών εκδηλώσεων, αλλά και τη χρήση εγκαταστάσεων.
Κλίμα οδύνης στην κηδεία της Σταυρούλας στα Χανιά - Δικαιοσύνη ζητούν οι συγγενείς
14:35
Πανελλήνιες 2026: Αύριο μετά τη 1 το μεσημέρι ανακοινώνονται οι βαθμολογίες
14:28
Μπακογιάννη: «Ούτε ένα κόμμα δεν πρέπει να εξυπηρετεί το αφήγημα των εχθρών της δημοκρατίας»
14:28
Νέες κινητοοποιήσεις αγροτών - κτηνοτρόφων: Παρατεταγμένα τρακτέρ στα Μάλαγρα, αποκλεισμοί σε Χανιά
14:25