Εξιτήριο για τον Σεργκέι Σκριπάλ
Εξιτήριο πήρε από το νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν, ο Ρώσος πρώην διπλός πράκτορας, Σεργκέι Σκριπάλ, έπειτα από σχεδόν δύο μήνες, μετά την δηλητηρίασή του ίδιου και της κόρης του από νευροτοξικό παράγοντα.
Όπως μεταδίδουν τα βρετανικά μέσα, ο Σκριπάλ οδηγήθηκε σε ασφαλή τοποθεσία.
Σύμφωνα με την επικεφαλής του νοσηλευτικού τμήματος του νοσοκομείου του Σάλσμπουρι, Λόρνα Γουίκινσον, η αποστολή της περίθαλψής του ήταν «μεγάλη και οι προκλήσεις πολλές». Όπως εξηγεί η ίδια, σύμφωνα με το BBC, ο Σκριπάλ θα περάσει ένα σημαντικό στάδιο της ανάρρωσής του, μακριά από το νοσοκομείο.
Η κόρη του Γιούλια, πήρε εξιτήριο τον προηγούμενο μήνα καθώς η ανάρρωσή της ήταν ταχύτατη.
Σημειώνεται πως πατέρας και κόρη βρέθηκαν αναίσθητοι σε ένα παγκάκι στο Σάλσμπουρι στις 4 Μαρτίου και οδηγήθηκαν στο νοσοκομείο όπου για μέρες νοσηλεύονταν σε κρίσιμη κατάσταση, καθώς είχαν εκτεθεί στον νευροτοξικό παράγοντα Νόβιτσοκ.
Η Βρετανία κατηγορεί τη Ρωσία ότι βρίσκεται πίσω από την επίθεση και οι δυτικές κυβερνήσεις, ανάμεσά τους και οι ΗΠΑ, προχώρησαν σε απελάσεις πάνω από 100 ρώσων διπλωματών.
Η Μόσχα με τη σειρά της αρνείται κάθε ανάμειξη στην επίθεση και έχει λάβει αντίμετρα.
Συνάντηση Ρούτε - Τραμπ σήμερα στην Ουάσινγκτον - Στόχος η αποκλιμάκωση στις σχέσεις ΝΑΤΟ-ΗΠΑ
09:48
Δωρεάν συγγράμματα για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών - Εντάσσονται στον «Εύδοξο»
09:46
Το Peaq είναι το νέο, μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Skoda
09:40
Τα πολεμικά πλοία της Βόρειας Κορέας εξοπλίζονται με πυρηνικά όπλα
09:38