Σοβαρές ελλείψεις σε τρόφιμα και οξυγόνο είχε το υποβρύχιο που χάθηκε στην Αργεντινή
Σοβαρές ελλείψεις σε προμήθειες φαγητού και οξυγόνου είχε το υποβρύχιο ARA San Juan της Αργεντινής, τα ίχνη του οποίου χάθηκαν στις 15 Νοέμβρη στο Νότιο Ατλαντικό.
Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε ο εισαγγελέας Valeria Carrera, έπειτα από την έκθεση που παρουσιάστηκε στο Κογκρέσο από τον επικεφαλής του υπουργικού συμβουλίου Marcos Pena.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του telesurtv, το υποβρύχιο έπρεπε να έχει προμήθειες αρκετές ώστε να κρατήσουν για επτά ημέρες και να φτάσουν και για τα 44 μέλη του πληρώματος.
Ωστόσο, σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης, οι προμήθειες του πλοίου έφταναν για επτά ημέρες, ωστόσο επαρκούσαν για μόνο 34 μέλη πληρώματος, δηλαδή 10 λιγότερους από όσους επέβαιναν στο υποβρύχιο.
Αλλά ούτε και το οξυγόνο και οι στολές διαφυγής επαρκούσαν, αφού σύμφωνα με την έκθεση, παρά το γεγονός ότι το υποβρύχιο είχε τη δυνατότητα να μεταφέρει αρκετό οξυγόνο για 100 ημέρες, όταν έφυγε από το λιμάνι είχε οξυγόνο μόλις για έξι μέρες.
Επιπλέον, υπολείπονταν 600 φίλτρα αέρα από τον ελάχιστο αριθμό που προτείνεται από τον κατασκευαστή, ενώ τα περισσότερα εκ των υπαρχόντων είχαν λήξει.
Συνάντηση Ρούτε - Τραμπ σήμερα στην Ουάσινγκτον - Στόχος η αποκλιμάκωση στις σχέσεις ΝΑΤΟ-ΗΠΑ
09:48
Δωρεάν συγγράμματα για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών - Εντάσσονται στον «Εύδοξο»
09:46
Το Peaq είναι το νέο, μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Skoda
09:40
Τα πολεμικά πλοία της Βόρειας Κορέας εξοπλίζονται με πυρηνικά όπλα
09:38