H… επανεμφάνιση του Κιμ: Μετά από 19 μέρες απουσίας έκανε βόλτα στα χιόνια
Ο ηγέτης της Βόρειας Κορεάς, Κιμ Γιονγκ Ουν, έκανε επιθεώρηση σε εργοτάξιο στην επαρχία Σαμτζιόν, στα νότια της χώρας. Αυτή είναι η πρώτη του εμφάνιση εδώ και 19 ημέρες.
Σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων KCNA, ο βορειοκορεάτης ηγέτης εμφανίστηκε ευχαριστημένος για την πρόοδο των εργασιών από την τελευταία του επίσκεψη – έγινε το καλοκαίρι – και κάλεσε να έχουν ολοκληρωθεί τα πάντα μέχρι τον Οκτώβριο του 2020, όταν και συμπληρώνονται τα 75 έτη από την εγκαθίδρυση του καθεστώτος των Κιμ.
Η επαρχία Σαμτζιόν θεωρείται η γενέτειρα του Κιμ Γιονγκ Ιλ, πατέρα του ολιγάρχη.
Πλην της επιθεώρησης, ο βορειοκορεάτης ηγέτης έκανε και μία βόλτα στα χιόνια.
PHOTO 1 / 7
Photo 1/7
Πηγή: KCNA/via REUTERS
Photo 2/7
Πηγή: KCNA/via REUTERS
Photo 3/7
Πηγή: KCNA/via REUTERS
Photo 4/7
Πηγή: KCNA/via REUTERS
Photo 5/7
Πηγή: KCNA/via REUTERS
Photo 6/7
Πηγή: KCNA/via REUTERS
Photo 7/7
Πηγή: KCNA/via REUTERS
ΚΟΣΜΟΣ
Αεροπλάνο έπεσε σε ουρανοξύστη στην Κίνα - Ένας νεκρός και 13 τραυματίες
15:02
ΕΛΛΑΔΑ
Ήχησε το 112 για την φωτιά στην Πέτρα Βοιωτίας: «Απομακρυνθείτε προς Λειβαδιά»
14:54
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα «όπλα» των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
14:48
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε χαμηλή βλάστηση στην Πέτρα Βοιωτίας - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
14:30
ΕΛΛΑΔΑ