Βραβεία ισότητας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα απονεμήθηκαν μόνο σε… άντρες
Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα γιόρτασαν την πρόοδο που έχουν σημειώσει στα ζητήματα ισότητας μεταξύ των δύο φύλων, απονέμοντας «Βραβεία Ισότητας». Βέβαια, αυτά απονεμήθηκαν μόνο σε… άντρες!
Ο κυβερνήτης του Ντουμπάι και πρωθυπουργός των Εμιράτων, Σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ Μακτούμ στο Twitter κοινοποίησε φωτογραφίες από την τελετή, η οποία πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου.
Στις εικόνες φαίνονται μόνο άντρες που παραλαμβάνουν τα μετάλλιά τους, μεταξύ των οποίων και οι υπουργοί Οικονομικών και Ανθρωπίνων Πόρων.
Λίγο μετά το «φιάσκο», κοινοποιήθηκαν και φωτογραφίες με γυναίκες, αλλά δεν αναφέρεται ούτε ποιες είναι, ούτε εάν βραβεύτηκαν.
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, τα βραβεία απονεμήθηκαν επειδή επιτεύχθηκαν οι στόχοι της μείωσης του κενού μεταξύ των δύο φύλων στους κρατικούς τομείς και δικά μετά τη νομοθεσία που επέβαλε ίσες αμοιβές.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ο ΕΦΕΤ ανακαλεί «επικίνδυνο» παγωτό
Αυξάνονται οι ημέρες αδείας για τρίτεκνους, πολύτεκνους και μονογονείς δημοσίους υπαλλήλους
Πανελλήνιες 2019: Αυτά είναι τα 11 νέα τμήματα στο μηχανογραφικό δελτίο
Βέλγιο: Φοιτητής έφαγε μακαρόνια πέντε ημερών και πέθανε από δηλητηρίαση
Νέα στοιχεία για το τροχαίο στην Ποσειδώνος δίνει η Τροχαία
Ντρου Μπάριμορ: Το τρυφερό μήνυμα για τη φιλία της με την Κάμερον Ντίαζ
14:27
Τουλάχιστον πέντε άνθρωποι έχασαν την ζωή τους λόγω του καύσωνα στην Ιταλία
14:20
Βίντεο – ντοκουμέντο: Η στιγμή της πτώσης του πυροσβεστικού ελικοπτέρου στο Μέτσοβο
14:19
Bank of America: Τρεις αυξήσεις επιτοκίων από τη Fed έως το τέλος του 2026 - Οι νέες προβλέψεις
14:10