Σλοβενία: Οδοντιάτρος καταδικάστηκε για διάκριση απέναντι σε ασθενή με HIV
Ένοχη για διάκριση απέναντι σε έναν ασθενή με HIV, κρίθηκε μία οδοντίατρος από τη βορειοανατολική Σλοβενία.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που μία γιατρός σε κέντρο υγείας κρίθηκε ένοχη για διάκριση σε έναν ασθενή με HIV, γράφει η εφημερίδα "Večer", σχετικά με τη δικαστική υπόθεση που ολοκληρώθηκε κεκλεισμένων των θυρών.
Η οδοντίατρος υποχρεώθηκε να καταβάλει το ποσό των 2.700 ευρώ ως αποζημίωση στον πρώην ασθενή της από το ανώτατο δικαστήριο του Μάριμπορ τον Ιούλιο του 2018, όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων STA.
Ο ασθενής με τον ιό HIV επισκέφθηκε την οδοντίατρο τον Μάρτιο του 2016 και της είπε κατά την πρώτη επίσκεψη ότι υποβλήθηκε σε θεραπεία για τον ιό HIV. Η οδοντίατρος τον έστειλε για ακτινογραφία. Την επόμενη εβδομάδα, όταν επέστρεψε για θεραπεία, του είπε ότι πρέπει να πάει σε άλλο οδοντίατρο.
Στο δικαστήριο, η οδοντίατρος ισχυρίστηκε ότι τον έστειλε σε άλλο γιατρό επειδή είχε λίγα εργαλεία, τα οποία δεν μπορούσε να αποστειρώσει σε ένα απόγευμα.
Τα δικαστήρια της πρώτης και της δεύτερης βαθμίδας έκριναν ένοχη την οδοντίατρο για την συμπεριφορά της. Ο ασθενής τελικά πήγε σε άλλο οδοντίατρο που εργάζεται στο ίδιο κέντρο υγείας, αναφέρει η εφημερίδα Večer.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Brexit: Να τελειώνει τη «δουλειά» μέχρι τη Σύνοδο της 21ης Μαρτίου θέλει η ΕΕ
Πόσο κοστίζει μία ζωή χαμένη: Αποζημίωση 21 εκατ. σε έναν αθώο που πέρασε 39 χρόνια στη φυλακή
Απίστευτος παππούς 90 ετών έφαγε μισό δοχείο μπογιά επειδή το πέρασε για... γιαούρτι!
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30