Γιατί οι Ιταλοί δεν πίνουν καπουτσίνο μετά τις 11:00 το πρωί
Οι Ιταλοί εδώ και χρόνια έχουν εκφράσει την αγάπη και την αφοσίωσή τους στον καφέ. Δεν επιτρέπουν όμως στους εαυτούς τους να τον απολαμβάνουν όλες τις ώρες;
Συγκεκριμένα, στην Ιταλία «απαγορεύεται» η κατανάλωση καπουτσίνο μετά τις… 11:00 το πρωί ή πολύ αυστηρά, μετά τη 13:00 το μεσημέρι!
Φημολογείται μάλιστα πως εάν κάποιος παραγγείλει καφέ έστω και με ελάχιστο γάλα μέσα, οι μπαρίστα θα τους κοιτάξουν με απορία.
Ο κανόνας αυτός δεν οφείλεται σε κάποια εμμονή των Ιταλών βέβαια, αλλά στην ανησυχία για καλή σωματική υγεία.
Φυσικά, το πρόβλημα να μην είναι ο καφές, τον οποίο οι Ιταλοί καταναλώνουν καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά το γάλα.
Η κατανάλωση γάλακτος, πόσο μάλλον ζεστού, μετά ή και πριν το φαγητό είναι κακή κίνηση για το στομάχι, καθώς δεν βοηθάει στην πέψη.
Έτσι, ο καπουτσίνο είναι μόνο για… τις πρωινές ώρες!
Θεσσαλονίκη: 42χρονος μετέτρεψε σε πίστα την Περιφερειακή - Έτρεχε με 149 χλμ και μεθυσμένος
09:47
Θεμιστοκλέους: «Το ΕΣΥ έχει σήμερα περισσότερο προσωπικό που είχε ποτέ»
09:38
Ταξιδιωτικές τάσεις: Πώς διαλέγουν προορισμό διακοπών οι Έλληνες - 1 στους 2 χρησιμοποιούν AI
09:30
Old grace κοσμοπολιτισμός και πίτσα με θέα το ηλιοβασίλεμα στο νησί που ποτέ δεν κοιμάται
09:30