ΗΠΑ: Πέθανε ο άνδρας που αυτοπυρπολήθηκε κοντά στον Λευκό Οίκο
Την τελευταία του πνοή άφησε ο άνδρας ο οποίος νοσηλεύονταν σε κρίσιμη κατάσταση μετά την αυτοπυρπόλησή του σε σημείο κοντά στον Λευκό Οίκο.
Οι Αρχές γνωστοποίησαν, μέσω twitter, πως ο άνδρας έλαβε τις πρώτες βοήθειες στο σημείο και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου, τελικώς, άφησε την τελευταία του πνοή.
O άνδρας αυτοπυρπολήθηκε κοντά στην προεδρική οικία την Τετάρτη το μεσημέρι και συγκεκριμένα στις 12:20, τοπική ώρα.
Βίντεο από το σημείο, τον δείχνουν να περπατά ενώ είναι τυλιγμένος στις φλόγες, ενώ αστυνομικοί προσπαθούν να σβήσουν τη φωτιά με πυροσβεστήρες.
Λόγω του περιστατικού, οι Αρχές προχώρησαν σε εκκένωση της περιοχής, που είναι πολύ δημοφιλής για τους τουρίστες.
Δεν έχει διευκρινιστεί, ακόμη, η ταυτότητα του άνδρα ούτε και οι λόγοι που τον οδήγησαν στον να αυτοπυρποληθεί.
Προσοχή, σκληρές εικόνες:
Καπνοί από φρεάτιο στο κέντρο της Λαμίας κινητοποίησαν την πυροσβεστική
18:38
Παγκράτι: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εργοτίμου μετά την πτώση τοίχου
18:30
Δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας - Επί τόπου ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
18:21
Βενεζουέλα: Δάκρυα και χειροκροτήματα για το νεογέννητο που διασώθηκε μετά από 32 ώρες
18:14