Το Ιράν απειλεί με αποχώρηση από τη Συνθήκη για τη Μη Διάδοση των Πυρηνικών
Το Ιράν θα αποχωρήσει από τη Συνθήκη για τη Μη Διάδοση των Πυρηνικών Όπλων (NPT) εκτός και αν οι ευρωπαϊκές δυνάμεις «σώσουν» την πυρηνική συμφωνία του 2015, από την οποία αποχώρησαν πέρσι οι ΗΠΑ, δήλωσε ένας υψηλόβαθμος Ιρανός βουλευτής μιλώντας στο ημιεπίσημο ιρανικό πρακτορείο Fars.
«Δεν απομείνει πολύς χρόνος μέχρι να λήξει το τελεσίγραφο των 60 ημερών που έδωσε το Ιράν στους Ευρωπαίους για να διασώσουν τη συμφωνία (σ.σ. του 2015 για το πυρηνικό πρόγραμμα της Τεχεράνης). Μετά από αυτό το Ιράν θα διακόψει την εφαρμογή της Συνθήκης για τη Μη Διάδοση των Πυρηνικών Όπλων», προειδοποίησε ο Μοτζταμπά Ζολνούρ, ο επικεφαλής της Επιτροπής Πυρηνικών στο κοινοβούλιο.
Η ένταση μεταξύ Τεχεράνης και Ουάσινγκτον οξύνθηκε αφότου ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αποσύρθηκε από τη διεθνή συμφωνία του 2015 (JCPOA) μεταξύ του Ιράν και των μεγάλων δυνάμεων. Με βάση τη συμφωνία αυτή το Ιράν δεσμεύτηκε να περιορίσει την πυρηνική δραστηριότητά του σε αντάλλαγμα για την άρση ορισμένων κυρώσεων.
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
Βενεζουέλα: Κινητοποίηση της διεθνούς κοινότητας - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
Βρέθηκε ο 34χρονος που είχε εξαφανιστεί από τη Νίκαια - Επέστρεψε στο σπίτι του
16:53