Κιμ σε Σι: Συλλυπητήρια για τον κοροναϊό
Ο ηγέτης της Βόρειας Κορέας Κιμ Γιονγκ Ουν έστειλε επιστολή προς τον πρόεδρο της Κίνας Σι Τζινπίνγκ στην οποία εκφράζει τα συλλυπητήριά του για το ξέσπασμα του κοροναϊού στην Κίνα, ανέφερε σήμερα το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων της Βόρειας Κορέας KCNA.
Ο Κιμ «εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι το κόμμα, η κυβέρνηση και ο λαός της Κίνας θα βγουν σίγουρα νικητές στην εκστρατεία για την καταπολέμηση της ασθένειας», υπό την καθοδήγηση του Σι, σύμφωνα με το KCNA.
Η Κίνα είναι ο πιο στενός σύμμαχος της απομονωμένης από τη διεθνή κοινότητα Βόρειας Κορέας.
Η χώρα έχει αναστείλει τις περισσότερες πτήσεις προς την Κίνα, ενώ επέβαλε υποχρεωτική καραντίνα σε όλες τις αφίξεις από την Κίνα και αυστηρούς περιορισμούς στις συνοριακές διελεύσεις μετά το ξέσπασμα της επιδημίας.
Χτύπησαν 42χρονο στο κεφάλι με κορμό δέντρου και τον σκότωσαν στην Ανάβυσσο – Τρεις συλλήψεις
12:16
Σεισμοί σε Βενεζουέλα, Καλιφόρνια, Ιαπωνία μέσα σε λίγες ώρες: Γιατί οι ειδικοί μιλούν για σύμπτωση
12:16
Λιβάνιος στη Βουλή: Έρχεται αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος
12:09
Ανησυχία για τον Λάιονελ Ρίτσι: Αναβάλλει δύο συναυλίες μετά την αδιαθεσία που υπέστη πάνω στη σκηνή
12:06