Ντονμέζ: Το τρίτο γεωτρύπανο κατευθύνεται στην Τουρκία
Ο υπουργός Ενέργειας της Τουρκίας, Φατίχ Ντονμέζ, ανακοίνωσε μέσω Twitter πως το τρίτο γεωτρύπανο που απέκτησε η Άγκυρα ξεκίνησε το ταξίδι του προς τη γείτονα.
Ο Ντονμέζ είχε αποκαλύψει ότι το τρίτο γεωτρύπανο αποκτήθηκε από τη Βρετανία και θα φθάσει στην Τουρκία για να συμμετάσχει στο γεωτρητικό της πρόγραμμα.
«Το τρίτο γεωτρύπανο ξεκίνησε το ταξίδι του προς την Τουρκία», έγραψε ο Τούρκος υπουργός.
Ο ιστότοπος ναυτιλιακών ειδήσεων Tradewinds, είχε προ ημερών γνωστοποιήσει πως πρόκειται για το πλωτό γεωτρύπανο «Sertao» με έτος ναυπήγησης το 2012.
Αγοράστηκε από δημοπρασία για μόλις 37,5 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Ιανουαρίου, ενώ η τιμή του στην αγορά το 2014 αποτιμάτο στα περίπου 600 εκατ. δολάρια και τον τελευταίο χρόνο στα μόλις 120.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή», το γεωτρύπανο αυτό, το οποίο θα μετονομαστεί από την TPAO θα μετασκευασθεί στα χρώματα του τουρκικού ερευνητικού στόλου.
Το νέο γεωτρύπανο είναι μεγαλύτερο από τα «Φατίχ» και «Γιαβούζ», τα οποία ήδη πραγματοποιούν γεωτρήσεις στην κυπριακή υφαλοκρηπίδα.
Ντρου Μπάριμορ: Το τρυφερό μήνυμα για τη φιλία της με την Κάμερον Ντίαζ
14:27
Τουλάχιστον πέντε άνθρωποι έχασαν την ζωή τους λόγω του καύσωνα στην Ιταλία
14:20
Βίντεο – ντοκουμέντο: Η στιγμή της πτώσης του πυροσβεστικού ελικοπτέρου στο Μέτσοβο
14:19
Bank of America: Τρεις αυξήσεις επιτοκίων από τη Fed έως το τέλος του 2026 - Οι νέες προβλέψεις
14:10