Κορωνοϊός: Η Σαουδική Αραβία καλεί σε σύνοδο κορυφής την ομάδα G20
Η Σαουδική Αραβία ανακοίνωσε την Τρίτη (17/3) ότι θα συγκαλέσει την ερχόμενη εβδομάδα μια εξ αποστάσεως σύνοδο κορυφής της Ομάδας των 20 (G20) για να την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού.
«Οι ηγέτες των κρατών μελών της G20 θα προωθήσουν μια συντονισμένη δέσμη πολιτικών για την προστασία των πολιτών και για την θωράκιση της παγκόσμιας οικονομίας», τόνισε η Σαουδική Αραβία που ασκεί την εκ περιτροπής προεδρία της Ομάδας των Είκοσι μεγαλύτερων οικονομιών του πλανήτη.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια - Καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα
14:50
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: Πλοία ήδη διασχίζουν τα Στενά του Ορμούζ
14:49
ΕΛΛΑΔΑ
Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: «Καμπανάκι» για τις φωτοτυπίες ταυτοτήτων στα ξενοδοχεία
14:41
ΕΛΛΑΔΑ
Κλίμα οδύνης στην κηδεία της Σταυρούλας στα Χανιά - Δικαιοσύνη ζητούν οι συγγενείς
14:35
ΕΛΛΑΔΑ