Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Σε λειτουργία το πρώτο πυρηνικό εργοστάσιο
Ανανεώθηκε:
Σε λειτουργία έθεσαν την πρώτη μονάδα στο πυρηνικό εργοστάσιο Μπάρακα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο εμίρης του Ντουμπάι σε ανάρτησή του στο Twitter.
«Σήμερα ανακοινώνουμε την επιτυχία των ΗΑΕ στη λειτουργία του πρώτου στον αραβικό κόσμο πυρηνικού ενεργειακού αντιδραστήρα για ειρηνικούς σκοπούς», ανέφερε ο σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ-Μακτούμ, προσθέτοντας ότι τα πυρηνικά καύσιμα φορτώθηκαν με επιτυχία στην πρώτη από τις τέσσερις μονάδες.
Πρόκειται για το πρώτο πυρηνικό εργοστάσιο στον αραβικό κόσμο.
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανικοί πύραυλοι Flamingo έπληξαν ρωσικό εργοστάσιο αμυντικής βιομηχανίας
11:41
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στο Ηράκλειο: Νεκρή γυναίκα που τραυματίστηκε από όπλο στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου
11:25
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Επιχείρηση «Στενά του Ορμούζ»: Τι σημαίνει μια πιθανή συμμετοχή της Ελλάδας
11:17
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν καταδίκασε τα αμερικανικά πλήγματα στις νότιες ακτές του
11:11
ΚΟΣΜΟΣ