Κορωνοϊός - Νέα Ζηλανδία: Πρώτος θάνατος μετά από μήνες
Ανανεώθηκε:
Τον πρώτο θάνατο που συνδέεται με τον κορωνοϊό, μετά από περισσότερο από τρεις μήνες κατέγραψε η Νέα Ζηλανδία, όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Υγείας.
Το θύμα, το οποίο υπέκυψε σήμερα σε νοσοκομείο, ήταν «ένας άνδρας περίπου 50 ετών ο οποίος είχε μολυνθεί στην επιδημική εστία που εμφανίσθηκε τον Αύγουστο στο Όκλαντ», σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου το οποίο από τις 24 Μαΐου δεν είχε αναφέρει κανέναν θάνατο που να αποδίδεται στην Covid-19.
Μετά από 100 ημέρες χωρίς επιβεβαιωμένο νόσημα, ο κορωνοϊός επέστρεψε στη Νέα Ζηλανδία στις 12 Αυγούστου με αποτέλεσμα η κυβέρνηση της χώρας να αναγκαστεί να πάρει νέα μέτρα.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα όπλα των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
08:15
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κραυγή αγωνίας στα ερείπια - Τουλάχιστον 950 νεκροί και πάνω από 50.000 αγνοούμενοι
08:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νέα Ζηλανδία: Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα χιλιάδες κάτοικοι από πλημμύρες και κατολισθήσεις
08:03
ΚΟΣΜΟΣ
Αν αύριο έρχονταν εξωγήινοι στη Γη, τι θα… έτρωγαν; Επιστήμονες απαντούν
08:00
ΚΟΣΜΟΣ